Subject: Saku - Tähevälja ja Juula-Liia ja osa Augusti maaüksusest detailplaneeringud
From: "Eerik Kask | K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 11:03:25 +0300

Tere

Saadan kahe Sakus asuva planeeringu materjalid seoses ühele
Transpordiameti seisukohtade väljastamisega ja teise kooskõlastamata
jätmisega. Kuna planeeringualad asuvad vahetult kõrvuti, lahendasime neid
kohati ühiselt (sh liiklusuuring). Üks planeering on Tähevälja maaüksus ja
lähiala ning teine Juula, Liia ja osa Augusti maaüksusest ning lähiala
detailplaneering. Usun, et tehtud märkused on lahendatud. Materjalid on
leitavad siin: Tähevälja
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/Ety0haBDUOxHu2oMWcI8hsEBg5f1K3e2DXL
suoHrJeFy3w?e=94b6UU>  2025-09-03 ja Juula-Liia
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/Eugh54MpRLBNjZc2cmxRghsBQNUU-Hreglj
PCLuXb7C_QA?e=shURkV>  2025-09-03

Transpordiameti poolt olid märkused koostanud Jana Prost ja Krista Einama.

Tervitades

Eerik Kask
Projektijuht

tel    +372 626 4100
mob  +372 5340 5637
e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>